8 Şubat 2013 Cuma

çok güzel sikti sikmek isteyen varsa buyursunn (liseli)

mrb ben 17 yasında bir liseli kızım okul çıkışlarında metin diye bir 45 yasındaki adamın yanına gider onun sırtına masaj yapardım ilk böyle basladı adam yavasca indirdi ellerimi masaj yaparken yarragının üstüne getirdi ve ben cahilliğimle anlamadım ilk sonra onu okşa dedi meraklıyımdır. oksamaya basladım devam etti baksır üstünde vardı onun içine elimi attı ve okşamamı söyledi bu arada kamerada gizli çekim yapıyormuş bende kızıp laf söylerken kamerayı söyledi bana bende korktum ailemin tepkisi ne olur diye onun dediklerini yapmaya basladım ama istemeyerek kocaman yarragını yalamaya başladım ve cektim kendimi yapamam dedim sonrası malum adam yataga bagladı zorla beni çıldırıyordum o zaman bırak beni diye amcıgımı yalamaya basladı bu benimde hoşuma gitmedi değil hoşuma gitti ufak ufak inlemeye basladım oda kıvamıma geldiğimi anladı daha iştahlı yalamaya basladı sikini agzıma verince bir elimin bagını çözerek taşaklarını oksamamı ve yalamamı söyledi bende taşaklarını yalayıp okşadım hiç vakit kaybetmeden daha bozulmamıs amcıgıma dayadı sikini ve girdi içine bi hızlı acısına dayanamadım çok canım yandı amcıgımın içine bboşaldı ve yrgun düştük ikimizde yarım saat sonra kendine geldi gögüslerimi yalamaya basladı sonra tasaklarını agzıma verdikten sonrada siki tas gibi dim dik oldu domalttı beni yavas yavas gecirdi o anı unutamam çok zevkinden yarrak delisi oldum sikti durdu beni o zamandan sonra beni bıraktı ewe gidip banyomu yaptım sabah okul çıkısı aradı ve gitmemi söyledi gittim ve 69 pozisyonunu denedi üstümde alısmıstım sikişmeye okulun en son sınıflarından 1 çocuk beni istiyordu onların evine gittik artık sanki sik hastası olmustum çocuk cekinirken ben yarragını çıkartıp yalamaya basladım dimdik olmustu amcıgımı yaladı utana utana onu banyoya soktum ailesi yoktu ewde havada sıcaktı soğuk suyu üstüne döktüğümde soğuktan titremeye basladı ve o koca malafatı ıslakken üstüne oturdum aynı kovboy gibiydim o beni değilde ben onu düzüyordum ve birgün metinin yerine götürüp onu ikisinin sikmesini emrettim hayır demediler yere yattı metin ben ustune okul arkadasımda benim üstüme amcıgımda götümde doluydu düzüyorlardı beni okulu bıraktım ewden kacıp antalyaya yerleştm ve orda barlarda çalıştım hergün baska yaragın üstündeydim ve suanda kendime farklı sikiciler arıyorum yasım 21 sike doyamıyorum erkek bulamıyorum fazla toplu sikmek isteyen bu hikayeye yorumunu bıraksın numara veya adres ? izmirde olanlar sikilmeye çok ihtiyacım vaarrr

5 yorum:

  1. mrb ben ist erol olgun esmer bakimli erkegim gizlilik prensbm yasi 40 ve ussu atesli bayanlar arayin 05464561641

    YanıtlaSil
  2. Selam ALMANYADAN Kendim MASÖRRUM azgın ve doyumsuz bir PLAYBOYUM … Am Göt yalarım. Sizi boşaltana kadar durmadan emerim ve yalarım.. Kesinlikle sınırsız biriyim.. Bunu benimle yasamak ve farkı anlamak için benimle bir kere yaşayın. Yaş sınırım yoktur Azgın - ateşli - evli - dul tüm bayanların hizmetindeyim.. Evli çiftlere 3. olurum GİZLİLİK ŞART.. Kapalı bayanlara ayrı ılgım vardır.. Sexs Konusunda hayatta bulamican fanteziler bende emin olmak için ara.. 7/24 hizmetinizdeyim.. ÖZEL numaralara acık arayabilirsiniz .. Nirvanaya Cıkaçağın Numara== WHATSAPP 01 57 36 25 06 61== ALMANYA DA ve olanları beklerim hadi uçalım bebeğim.... 

    YanıtlaSil
  3. MERHABA BEN İSTANBUL DAN SEMIH SEKSI ÇOK SEVERIM BENİM GIBI SEKSI SEVEN NE ISTEDIĞINI BILEN BAYANLARDA CAGRI VATSAP VE SMS ATABILIRSINIZ 0532.450.66.16 BÜYÜK VE KALIN SEVENLER

    YanıtlaSil
  4. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil