8 Şubat 2013 Cuma

Gitar Hocasiyla

Herkese merhabalar. İsimim Umut İstanbul'da yaşıyorum. Akademik anlamda müzikle uğraşıyorum; Özel gitar dersleri veriyorum, çeşitli yerlerde sahne alıyorum. Özel derslerimin bir çocuğunu internet ilanları sayesinde bulmuşumdur. Sıradan bir günde yine özel ders için telefon aldım. İsminin Hanzade olduğunu söylen bir bayan oğlu için gitar dersi istiyordu. Şartlar hakkında konuşup anlaştıktan sonra görüşmek ve ilk dersi yapmak için randevulaştık. Verilen adrese göre gitarımla evin kapısını çaldım. Kapıyı 28 yaşlarında gayet hoş bir bayan açmıştı. Elimde gitarımı görünce Umut bey dedi. Bende sizde Hanzade Hanım olmalısınız diyerek içeri geçtim.Birazdan oğlu Hakan gitarıyla benim bulunduğum odaya gelmişti Hanzade oğlundan bahsediyordu. Ama benim gözlerim tamamen onun üzerindeydi. Hanzade sarışın bebek yüzlü harika vücudu olan bir kadındı. Diz kapaklarının üzerine gelen siyah dar eteği ve derin dekolteli beyaz bodysi ve sıcak davranışlarıyla beni etkilemeyi başarmıştı. Ders sırasında yaptığı çay kahve ikramı sırasında eğiliyor. Bu sırada göğüsleri dekoltesinden fırlayacak kabil oluyordu. Hanzade konuşma arasında eşinin kaptan olduğunu ve sürekli ülke dışında olduğundan bahsetti. Birkaç dersten sonra Hanzade Hanımla iyice samimi olmuştum. Onu grubumla akşam sahne aldığım barlardan birine davet ettim. O da Hakan?ı annesine bırakıp gelebileceğini söyledi. O anki mutluluğumu anlatamam. Akşam olmuştu. Grup arkadaşlarımla son hazırlıkları yaparken müşteriler birer ikişer içeri giriyorlardı. Kafamı kaldırdığımda hoş bir gülümsemeyle Hanzade?nin içeri girdiğini gördüm. O an neredeyse heyecandan gitarı düşürüyordum. Üzerinde siyah; eteği diz kapaklarının bir karış üstünde,beline kadar yırtmaçlı, derin göğüs ve sırt dekolteli bir elbise vardı. Üzerine aldığı şal bile vücudunu gizlemeye yetmiyordu. Selamlaştık. Ayak üstü bir sohbetten sonra ona masasına kadar eşlik ettim. Sonra sahnedeki yerimi aldım. Mekanda bir sürü bayan hayranım olmasına rağmen ben o gece bütün şarkıları Hanzade?ye bakarak onunun için söylüyordum. O da büyük bir iştahla şarkılarıma eşlik ediyordu. Zaman ilerledikçe Hanzade birer ikişer yudumladığı içkilerinde etkisiyle bana daha da anlamlı bakıyor. Yanıma gelip benden şarkılar istiyor, dans edip coşuyordu. Bu arada açılmaya müsait olan elbisesiyle güzel frikikler veriyordu. Kafama koymuştum onu bu gece sikecektim. Müziğe birazcık ara verip sahneden inmiştik. Arkadaşlarıma kulise uğramamalarını tembihleyip Hanzade?nin yanına gittim. Bacak bacak üstüne atmış, yırtmacı sonuna kadar acılmıştı. Sesimin çok güzel olduğunu söyleyip beni tebrik ediyordu. Teşekkür ettim. Daha sonra elinden tutarak ona göstermek istediğim bir şey olduğunu söyleyerek hatun u kulise doğru götürdüm. Olayın nereye varacağının farkındaydı. Kapıdan içeri girer girmez onu duvara yaslayıp topuklarından başlayarak vücudunun her yerini yalamaya başladım. Sadece ben evliyim diye fısıldayabilmişti. Dudaklarını emmeye başladığımda karşı koyamayacağını o da anlamış, elini pantolonumdan taşan yarağımın üzerine koymuştu. Ellerim kalçalarında ve amının üstünde dolanırken. Dil dudak karışık ateşli bir şekilde öpüşüyorduk.Dudakları o kadar ateşliydi ki kalbim duracak zannettim. Bir anda Hanzade pantolonumu parçalarcasına çıkarmaya başlamıştı.Yarağımı vahşice ağzına aldı. Kocaman olmuş aletim ağzında gidip gelirken. Zevkten adeta titriyordum. Diliyle yarağımın başında daireler çiziyor. Taşaklarımı bile emiyordu. Onu ayağa kaldırıp önümde domalacak şekilde koltuğa dayadım. Bir hamlede eteğini beline kadar sıyırıp külodunu bacaklarından aşağa bıraktım. Amcığı kabak kabil meydandaydı. Rüya gibiydi. Onun ikinci kocası oluyordum. Yarağım bir yılan kabil bacaklarının arasından süzülerek amcığının içine lak diye girmişti. O an Hanzade?nin yüzündeki ifade beni daha da çileden çıkartmıştı. İncecik belinden tutarak amcığına takır takır girip çıkmaya başlamıştım. Ah ah ah diye seslerini hatırlıyorum. Giriş çıkışlarım hızlandıkça inlemeler çığlığa dönüşüyordu. Hanzade parçala beni erkeğim. Orospun yap beni diye inliyordu. Bende orospu diye bağırıyordum.Fazla zamanımız yoktu.Hanzade üst üste orgazmlar yaşarken. Bende birkaç gelip gitmeden sonra yarağımı içinden çıkartıp spermlerimi Hanzade? nin kalçalarına boşaltmıştım. Gözlerinin içinden tatmin ve mutluluk okunuyordu. Giyenerek bara geri döndük. Ve gecenin ilerleyen dakikalarına kadar şarkılarımızı beraber söyledik. Hanzade ile başka maceralarımızda oldu. Belki onlarıda paylaşırım... Hikayemi beğenen bayanlar bana mail atabilirsiniz.Yazışmak isterim. Erkeklerden mail istemiyorum::) Ciddi olan herkese cevap yazacağım

3 yorum:

  1. ANKARADAN .. Sifirbes sifirbes besyuzyetmisaltidoksanbesondokuz Slm ankaradan hanimlar evliler cirt ler bekar bayanlar ben okan yirmi dort yasindayim birebir gorusebilecegim hos vakit ve sinirsizca eglenebilecegim hanimlar arayin guvende hic bi supeniz olmasin fazla yas takintim yokdur arayin msj atin tanisalim biraz cesaretle cok guzel anilar yasaya biliriz cekinmeyin beni taniyinca guvenip rahatt davranicanizdan emin olabilirsiniz sifirbes sifirbes besyuzyetmisaltidoksanbesondokuzANKARADAN olursa sevinirim cekinmeden araya bilirsiniz bekliyorum@@@5055769519@@@numaram ozele kapalidir bos insanlar aramasin zevk dolu dakikalar saatler icin biraz cesaret

    YanıtlaSil
  2. kız arkadaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.seni inleye inleye sarsıla sarsıla bağıra bağıra boşaltrım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.hadi kararını ver ara bekliyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.ERKEKLER VE GAY LAR ASLA EKLEMEYİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MERHABA BEN İSTANBUL DAN SEMIH SEKSI ÇOK SEVERIM BENİM GIBI SEKSI SEVEN NE ISTEDIĞINI BILEN BAYANLARDA CAGRI VATSAP VE SMS ATABILIRSINIZ 0532.450.66.16 BÜYÜK VE KALIN SEVENLER

      Sil