8 Şubat 2013 Cuma

Hayat kadiniyla

kimse kimseyle hemen ilişkiye girmez.burada anlatılanların çoğu masal:Dhemen ilişki kerhanede olur ancak.şimdi anlatacağım hikayeyi okuduktan sonra siz karar verin ne kadar zahmetli bir iş olduğunu bir kadınla yatmanın ama finali iyiydi değermiydi derseniz e kardeşim bizde brad pitt yada george clooney yada keane reeves değiliz.ama bende kendi çapımda karizmatik vede yakışıklıyım daha doğrusu çekiciyim,bu bir ukalalık değil gerçek nerdenmi biliyorum kadınlar bana sen yakışıklı değilsin ama sende başka birşey var diyorlar bende bu arada işimi hallediyorum yeterli:)konuya gelince bir kış günü hiç alakası yoken bir iş için istanbul anadolu yakasına gitmem gerekiyordu biz iki kişiydik.kaan ve ben hakan bu arada adım hakan:)anadolu yakasıındaki iş görüşmesine gidiceğimiz yeri bilmiyorduk ikimizde cevizlibağdan otobüse bindik yanlış hatırlamıyorsam tuzlaya doğru gidicektik.otobüse bindik ama ne binme sanki otobüs bize bindi:)otobüsü yarım saatten fazla bekledikten sonra oluşan kalabalık bir anda otobüse hucüm etti ezilenler falan tartışmalar falan derken otobüse bindik arkada itiş kakış bir yere oyurduk ve kalkmayada hiç niyetimiz yoktu.ama bir gerçek vardı ineceğimiz durağı bilmiyorduk.otobüsün arka tarafına oturmamızda bizim için iyi değildi çünkü şoförle ve muavinle(otobüs özeldi)irtibatımız kesiliyordu kimseyede sormak istemiyorduk.vaybe bir otobüsün içerisinde bu kadar olay:)stratejilere bak:)neyse ben kaanla hemen arkada iki kişilik bir yere oturdum kaana dedimki valla kardeşim hasta sakat hamile malul falan tanımam durup duruken erkeklik yapıpta kimsey yer verme çünükü bende kalkmak zorunda kalırım dedim.ama dedim gerçekten sakatsa yada hamileyse o zaman sorun yok:)bizde insanoğluyuz neticede.otobüs nihayet hareket etti ve ben dışarıyı izlemeye başladım.bayağı bir durak geçtikten sonra köprüden önceki son durağa geldik vew burda otobüs tam anlamıyla yükünü aldı yük diyorum o andan itibaren otobüse insan binmez :)binenler sadece yüktür tepeleme insan yığını insan ister istemez fordcu olur:)neyse bu duraktanda yolumuza pıs tıs sesleri otobüsten çıkıyordu:)devam ettik.ve beklenen son gerçek oldu kaan erkeklik yaptı ve kucağında çocuklu bir bayana yer verdi o yeri verdi ben oralı bile olmadım kadın çocuğunu aldı kucağına oturdu.tabii ben acayip gerildim bu arada 10 yıldır otobüse falanda binmemiştim yolu daha rahat buluruz diye otobüsle gidiyoruz akla bak:)ben kulaklıktan gelen müzik sesiyle bir an olsun otobüsün içindeki atmosferden kendimi sıyırmaya çalışıyordum.başımıda cama yaslamıştım sol tarafıma doğru hafif bir şekilde.ve bi anda sağ omuzumu birisinin dürttüğünü hissettim kaandı bu ve bana yanında duran bayana yer vermemi istiyordu türbanlı bir bayandı ben mecburen kalktım ve yerimi o bayana verdim.ama inanın büyük mücadele verdim koltuğumu kaybetmemek için.sonuçta iki sap ayakta ve ızdırap içerisinde yola devam ediyordukki benim aklıma bir cinlik geldi ulan dedim hakan madem bu işkenceli hadisenin tam ortasındasın bunu zevkli hale dönüştürelim dedim kendi kendime.şeytansı bir gülümseme derken mutlu hissettim bi anda kendimi ve avımı aramaya başladım.bir bayan arıyordum.ve bulmalıydım arkasına geçip değdirmeliydim.macera olsun işte.sanki beni birileri duydu ve derken bir durakda daha durduk hep biniyorlar bu otobüse daha ineni görmedim belki bir inen olsa otobüsten hayatı değişicek işte efendim biz bu hattın dernek yetkilileri olarak daha önce hiç kimse inmediği için bu duraklarda siz indiğiniz için size 100 bin tl ödül verioruz gibi mesela.neyse bir bayan geldi önüme gelmedi resmen düştü ama güzel değildi çirkinde değildi aman neyse ne dedim .ufaktan değdirdim otobüs arada fren yapıyor ben yine değdiriyorum.falan derken kadın durakta indi bir başka kadın geldi önüme bu daha birazcık güzeldi sanki .aman neyse be dedim evlenecek halim yok bunada taarruz ilk değdirdim bir baktım bu kendi geldi bastırıyor ulan dedim buda otobüs kaşarı herhalde kıllandım neyse fordculuğunda bir raconu var değilmi ama:)av kaçıcak çekinicekki daha zevkli olsun:)ben bri daha değdirdim hanımefendiye o kendisini arkaya doğru çekti aletime doğru baskı yapmaya başladı o esnada yüzünden başkasını görmediğim için arada başkası gitmesin şaka bir yana otobüsde öyle bir pozisyon olduki kimse olayın farkında değil kadında isterik çıkınca taqmam ulan dedim bu iş olur en azından boşalmasam bile zevk alırım dedim ama kadın sanki boşalmamı istercesine sürtünüyordu benim aletime.ben hemen elimi beline attım hiç bir tepki vermedi.belini yokladıktan sonra kalçalarına doğru elimi sürttüm yine tepki yok neyse yavaşca deliğinin olduğu kısma geldim bastırmaya başladım parmağımla baş parmağımla itmeye başladım pantalonundan içeri doğru.banamısın demedi ben kısa kestim bu hadiseyi otobüste olucak işler değildi bunlar.bir baktım bu esnada kadın inmek için kapıya doğru yanaşıyor kaana dedimki ben iniyorum neden dedi salak arkadaşım benim:)oğlum dedim sen işleri hallet ben iniyorum soru sorma dedim bir yakınımı gördüm durakta hemen inemem lazım ok dedi ve ben kadınla otobüsten indim.indiğim yeride bilmiyorum açıkçası.başladım kadını takip etmeye ve tarif etmek gerekirse u olgun bir kadındı 38/45 yaş arası 165/172 boylarında balık etli gerçekten seksi ve çekiciydi .ben takip ediyorum kadın arada arkasına bakıyor.derken bu bir markete girdi tamam dedim olum hakan burada işi bitirirsin tanışırsın en azından dedim.öyle de oldu marketin içinde kadın benden yardım istedi makarna reyonunda üst kattaki makarnadan istedi hemen dedim veriyim bu arada boyum 185cm.makarnayı uzattım teşekkür etti.rica ederim dedim ama birşey söylemek istiyorum ben markette size makarna vermek için bulunmuyorum adım hakan otobüsten buraya kadarda sizi takip ettim ve sizinle hemen tanışıp randevuma yetişmek istiyorum dedim.bana cevabınızı hemen verirseniz sevinirim dedim.gülümsedi bana aynen şunu söyledi ne kadar acelecisin bak bakıyım bana dedi eğer benden daha önemli bir işin varsa hemen gidebilirsin dedi.ben mesajı almıştım.ve inanın sibelle birlikte bua rada adı sibel,alış verişi yaptık marketten çıktık.marketin araç parkına doğru yöneldik ben tabii olayların akışını sibele bırakmıştım derken çantasında bir anahtar çıakrdı ve kumandasına bastı ileriden bip bip sesi lambalar yandı söndü araba lüks bir araçtı bmv idi.neyse ben şaşırmaya başlamıştım artık ve arabaya bindik paketleri bagaja koyduktan sonra.nasıl yani dedim tüm bunları planladınmı. evet neden olmasın dedi.şeytansı bir gülümseme attı.yani açıkçası okurlar sibel otobüste beğendiği kendisini hiç tanımayan erkeklere yakınlık gösterip tek amcı seks olan bir kadın çıktı.evine gittik garajlı bir evi vardı.evide gayet lükstü ulan dedim kendi kendime bu kadın organ mafyasına çalışıyor olmasın seks ayağına uyutup böbreğimizi dalağımızı ciğerimizi göz retinamızı kaybetmeyelim sonra.olabilir dedim neyse kadın içeri girer girmez benim dudaklarıma yapıştı emmeye başladı yalıyordu beni dondurma gibi.kadın bana tecavüz ediyordu resmen.aradan 1 saat geçtikten sonra vaybe dedim işte bu kadında bu seks te bu.ve hala brilikte yaşıyoruz dost hayatı:)

3 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

    YanıtlaSil
  2. MERHABA BEN İSTANBUL DAN SEMIH SEKSI ÇOK SEVERIM BENİM GIBI SEKSI SEVEN NE ISTEDIĞINI BILEN BAYANLARDA CAGRI VATSAP VE SMS ATABILIRSINIZ 0532.450.66.16 BÜYÜK VE KALIN SEVENLER

    YanıtlaSil
  3. Slm ben azat ağrı van Diyarbakır Doğubeyazıt istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy Gebze kartal seksi seven bayanlar arasn tansalm am yalamayi cok seviyorum büyük yarak seven bağara bağara sikşmek istyen evli bayanlar arasn yas30 boy173 kilo 73 Penis 20 santim kartal yakacık oturuyorum aile içi ve ANE kız abla baci gurup seks seven eşinde seks doymiyan seksi izlemek istyen erkekleri bayanlar her zaman arayın gizlilik önemli veren temiz bayanlar arasn tansalm istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok vahsap var 05537753404 no özel ACK am yalamayi cok seviyorum eşinde seks doymiyan seksi izlemek istyen erkekleri bayanlar her zaman arayın gizlilik önemli veren temiz bayanlar arasn tansalm istanbul Samandıra tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum ağzıma bosalmak istyen bayanlar arasn bekliyorum tel 05537753404 24 saat açık tel 05537753404 sekse

    YanıtlaSil