8 Şubat 2013 Cuma

Komsunun karisini arzuluyorum

gülü çok arzuluyordum uzun zamandır onu sikmeye fırsat koluyordum arada bir onu istediğimi ona beli etmeye çalışıyordum oda beni istiyordu ancak fırsatını nasıl bulacaktım kocası istanbulda 3 aydır çalışmaya gitmişti yalnızdı bazen bana eşya sıparişi veriyor ancak ben birtürlü o cesareti kendimde bulamıyordum birgün elektiriklerinin yanmadığını ve yapmam için yardımım gerektiğini söyledi bu fırsatı çaçırmamalıydım evine gitim ampüle baktım kablo kopmuştu ufacık işi uzatıkça uzatım ondan sandalye istedim getirdi müstüne çıktım oda sandalyeyi tutuyordu yukardan göğüslerine bakıyordum oda anlamıştı ama bu şekilde ne yapmalıydım arada bir vucuduna dokunuyordum çaktırmadan sonra sende sandalyeye çıkda ampülü tut ben kabloyu geçireyim dedim tamam dedi çıktı amaarkam ona dönüktü vucudu vücüduma yapışmıştı yavaşça ona döndüm poposu tam sikime deng gelmişti ne kadar güzeldi anlatamam yavaşça kendimi ona bastırıyordum onunda hoşuna gidiyordu ama utanıyordu bitmedimi diye spordu niye yoruldunmu dedim yok dedi ben tamir işini bitirmiş onunla ilgileniyordum artık dayanamıyordum arkadan bastıkça bastım poposuna yavaşça aşağı indi yapma dedi vala sana dayanamıyorum dedim olmaz dedi niye dedim biri duyarsa ben maf olurum dedi duymaz kimse dedim o zaman akşam geç saate ngel kapıyı açık bırakacam içeri girersin çocuklar da uyur ozaman dedi tamam dedi,m sevinçten uçuyordum hayalimdeki karıyı sikecektim akşamı iple çektim saat 22gibi evlerinin önünden geçtim baktım ışıklar kapalı tamam dedim kendime etrafı kolşadım sonra yavaşça kapıyı açıp içeri daldım salonda çocuklar uyuyordu yatak odasının kapısını açıp girdim gece lambası sönüktü yaktım kendi evim gibi baktım yatakta uzanmış konuşmaya bile utanıyor yorganı hafif kaldırdım aman alahım gecveliğini giymiş uzanıyor hemen ustümü çıkarıp yanına uzandım bana bakmıyordu arkadan sarıldım süçlülük duygusu vardı onda merak etme aramızda kalacak dedim yemin et dedi inanki dedim oda bana döndü o güzel dudaklarına yapıştım beliydi salak ko0cası hiç onu dudaktan öpmemişti o kadar öptümki bir ara boğuldum sandım yarak kazık gibi olmuştu bu arada elimi geceliğine atıp sıyırdım ogüzelim bacakları okşadım daha fazla dayanamazdım kilodunuda çıkarıp sırt üstü yatırdım üstüne kalktım bir taraftan amını avuçluyor bir taraftanda yarağımı ıslatıyordum sonra yavaşça amının ustünde gezdirdim oda heycandan ölüyordu yavaşça içine girdim offffo tadı tarif edemem altımda kıvranıyordu adeta hızlı hızlı gidip gelmeye başladım içime sakın boşalma dedi tamam dedim tam boşalacaktım çıkarıp karnına akıtım o gece sabaha kadar amından ve götünden tam 6sefer siktim şimdi fırsatım yok çün

10 yorum:

  1. ANKARADAN .. Sifirbes sifirbes besyuzyetmisaltidoksanbesondokuz Slm ankaradan hanimlar evliler cirt ler bekar bayanlar ben okan yirmi dort yasindayim birebir gorusebilecegim hos vakit ve sinirsizca eglenebilecegim hanimlar arayin guvende hic bi supeniz olmasin fazla yas takintim yokdur arayin msj atin tanisalim biraz cesaretle cok guzel anilar yasaya biliriz cekinmeyin beni taniyinca guvenip rahatt davranicanizdan emin olabilirsiniz sifirbes sifirbes besyuzyetmisaltidoksanbesondokuzANKARADAN olursa sevinirim cekinmeden araya bilirsiniz bekliyorum@@@5055769519@@@numaram ozele kapalidir bos insanlar aramasin zevk dolu dakikalar saatler icin biraz cesaret

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

      Sil
    2. Efe Efeoglu 28 Eylül 2015 04:07 merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. kız arkaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-40 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.

    YanıtlaSil
  3. kız arkadaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.ERKEKLER VE GAY LAR ASLA EKLEMEYİN.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MERHABA BEN İSTANBUL DAN SEMIH SEKSI ÇOK SEVERIM BENİM GIBI SEKSI SEVEN NE ISTEDIĞINI BILEN BAYANLARDA CAGRI VATSAP VE SMS ATABILIRSINIZ 0532.450.66.16 BÜYÜK VE KALIN SEVENLER

      Sil
  4. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  5. 28 yasındayım balıkesır ayvalıkta oturuyorum kendıne güvenen ne istediğini bilen bayanlar evlı dul bekar fark etmez özele yazabılırsınız whatsap numaram 0534 852 45 10

    YanıtlaSil
  6. 28 yasındayım balıkesır ayvalıkta oturuyorum kendıne güvenen ne istediğini bilen bayanlar evlı dul bekar fark etmez özele yazabılırsınız whatsap numaram 0534 852 45 10

    YanıtlaSil
  7. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil