19 Ocak 2013 Cumartesi

Ofisime atıp siktim

Yine bir cumartesi gecesi ve yine sarhoşum. Para kazanmak bir şey değil fakat parayı harcayacak yer bulamıyordum. O yüzden her gece her gece içip başka başka hatunlarla sikişiyordum. Neyse konumuza dönelim. Her zamanki mekana gidip bir şişe viski söyledim masama oturduğumda gözüme ilişen ilk şey sahnede dans eden kısa boylu iri kalçalı genç kızdı. Artık senelerini bu aleme vermiş birisi olarak o kızın bir üniversiteli olduğunu anlamak zor değildi. Garson'u çağırıp kıza benden bir viski götürmesini söyledim garson pardon ama burda böyle şeyler yasak beyefendi dedi siktirme belanı müdürüne söyle benim geldiğimi hemen bir viski götür dedim kıza daha sonra masama geldi o kadar içmişki ben alkolik birisi olarak onun o alkol kokan vücudundan iğrendim. Neredeyse alkole tövbe ediyordum . Tabi işin şakası biraz kendimizden bahsettikten sonra kıza bu gün nerede kalacaksın dedim. Yurtta kalamam saat çok geç oldu dedi. Benim ofise gidelim dedim .Ofiste yatak var orda uyursun dedim. Peki dedi arabaya atlayıp ofisin yolunu tuttuk bu arada kız gözlerini bile açamıyor sürekli olarak sağa sola yalpalıyordu. Ofise girdik . onu yatağın olduğu odaya götürdüm. Kızın kafası o kadar güzel olmuştuki gözlerini bile açamıyordu artık . Fırsat bu fırsat oğlum dedim kızı çırılçıplak soyup yatağa yatırdım kendimde pantalonumu ve boxer'imi indirdim. Kız "ne yapıyorsun" , "salak mısın?" "dur lütfen" dedikçe daha çok azıyordum. hafif domaltıp arkasından kalçalarını ve amını yalamaya başladım ofise attığım kızların haddi hesabı yoktu fakat bu kız ayrı bir orospuydu hemen inlemeye başladı. Saçından tutup kendime doğru çevirdim yala bakalım dedim yarrağımı verdim ağzına yalamaya başladı taşaklara kadar dedim ağzında gidip gelmeye başladım ne dersem itaat ediyordu . tekrar domaltıp bakire misin dedim " evet " dedi . Peki hadi iyisin bu gece götten zevk nedir tadacaksın dedim. Götünden dayadım yarrağımı hızlı hızlı gidip gelmeye taşaklarıma kadar iteklemeye başladım . sonra onu yüzüstü yatırıp bacaklarını omzuma aldım eliyle yarrağımı tutup götüne götürdü gözleri kapalı ben soktukça bağrıyor hadi hadi patron bey hadi bu kadarcık mı bu kadar mı istiyorsun beni diyordu dayanamadım götüne boşaldım. yanına uzandım gülümsedi. sonra uyuyakaldı bende sızmışım. Sabah uyandığımda gitmişti. O kız kimdir nedir, adı neydi, nereliydi, hangi okulda okuyordu hala hatırlayamıyorum.

4 yorum:

  1. mrb ben ist erol olgun esmer bakimli erkegim gizlilik prensbm yasi 40 ve ussu atesli bayanlar arayin 05464561641

    YanıtlaSil
  2. kız arkadaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.ERKEKLER VE GAY LAR ASLA EKLEMEYİN

    YanıtlaSil
  3. Selam 43 yasinda bekar erkeğim ızmirliyim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/5323375290

    YanıtlaSil
  4. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil