19 Ocak 2013 Cumartesi

Zuhal'i götünden defalarca

Merhaba ben 35 yaşında çevresi tarafından sevilip sayılan ve kendi çapında istanbul da yaşayan bir iş adamıyım. 15 yıllık evliyim . Daha askere bile gitmeden bizimkiler sağolsun beni evlendirdiler. Neyse ofisimde zuhal diye bir sekreterim var kısa boylu kocaman kalçaları olan ve oldukça kaşar bir şey. Her ay erkek arkadaş değiştirir diğer çalışanlarımın dilinden düşmez. Günün birinde ofis boyumuz hastaydı diğer çalışanımda düğünleri olduğu gerekçesiyle işden izin aldı. Sadece zuhal ve ben kaldık. Zuhal'in odasını arayıp bir gün önceki raporları getirmesini söyledim. Ofise dar kot pantolon ve üzerinde askılı bir badi ile gelmişti. Odaya girer girmez beni deli gibi azdırdı. Her hareketi sikimi kazık gibi yapıyordu. Bir an dayanamayıp yanına sokuldum ve seni deli gibi istiyorum dedim kulağına . Sustu ve gülümsedi elini pantalonumun üzerinden yarrağıma atıp okşamaya başladı hiç konuşmadı eğilip kot pantalonumun düğmelerini çözüp boxer'imin arasından yarrağımı çıkardı avuçlarıyla şöyle bir yoklayıp tükürükledi. "Demek beni istiyorsun" dedi. Sus dedim anın tadını bozma. diliyle sikimin ucunu yalamaya sonrada taşaklarıma kadar emmeye başladı o kadar dolmuştum ki ağzına fışkırttım. Sonra aaa bu kadarcık mıydı erkek arkadaşım en az yarım saat beni götümden siker dedi. Demek öyle seni fahişe dedim. Hemen tuvalete gidip sikimi yıkadım tekrar yanına geldim eğil ve kaldır minik orospum dedim. Yaladı kaldırdı. Masamın üzerine domalttıp eteğini yukarı sıyırdım. Külodunu yana çekip göt deliğini parmaklamaya başladım bağırmaya başladı  hani seni erkek arkadaşın dakikalarca götünden sikiyordu dedim. eveet evet diye inlemeye başladı. yarrağımı dayayıp göt deliğine taşaklarıma kadar itekledim. Deli gibi inliyor ben gidip gelmeden o gidip geliyordu. yaklaşık 20 dakika boyunca göt deliği sırılsıklam olana kadar arkasında gidip geldim sonunda götünün içine boşaldım. Artık ofiste her yalnız kaldığımızda zuhal'i götünden sikiyorum. Bakire olduğunu söylüyor fakat onun göt deliği kadar güzel ki amdan sikmeyi istemiyorum bile.

6 yorum:

  1. kız arkadaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.seni inleye inleye sarsıla sarsıla bağıra bağıra boşaltrım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.hadi kararını ver ara bekliyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.ERKEKLER VE GAY LAR ASLA EKLEMEYİN

    YanıtlaSil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

    YanıtlaSil
  3. Selam ALMANYADAN Kendim MASÖRRUM azgın ve doyumsuz bir PLAYBOYUM … Am Göt yalarım. Sizi boşaltana kadar durmadan emerim ve yalarım.. Kesinlikle sınırsız biriyim.. Bunu benimle yasamak ve farkı anlamak için benimle bir kere yaşayın. Yaş sınırım yoktur Azgın - ateşli - evli - dul tüm bayanların hizmetindeyim.. Evli çiftlere 3. olurum GİZLİLİK ŞART.. Kapalı bayanlara ayrı ılgım vardır.. Sexs Konusunda hayatta bulamican fanteziler bende emin olmak için ara.. 7/24 hizmetinizdeyim.. ÖZEL numaralara acık arayabilirsiniz .. Nirvanaya Cıkaçağın Numara== WHATSAPP 01 57 36 25 06 61== ALMANYA DA ve olanları beklerim hadi uçalım bebeğim.... 

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MERHABA BEN İSTANBUL DAN SEMIH SEKSI ÇOK SEVERIM BENİM GIBI SEKSI SEVEN NE ISTEDIĞINI BILEN BAYANLARDA CAGRI VATSAP VE SMS ATABILIRSINIZ 0532.450.66.16 BÜYÜK VE KALIN SEVENLER

      Sil
  4. Selam 43 yasinda bekar erkeğim ızmirliyim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/5323375290

    YanıtlaSil
  5. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil